Choose language

Hjælp

Produkter og priser

Jeg kan ikke se priser på produkterne, hvad gør jeg?
For at se vores priser samt mængderabatter skal du være logget ind på webshoppen. Har du ikke allerede et login er det nemt og hurtigt at oprette dig som bruger på vores webshop. Når du har afsluttet oprettelsen, vil du med det samme kunne se alle priser og rabatter. Du kan oprette dig ved at klikke her.

Er priserne med eller uden moms?
Alle vores priser på webshoppen er ekskl. moms.

Hvordan kan jeg se min ordrehistorik?
For at se din ordrehistorik skal du være logget ind. Husk at din ordrehistorik udelukkende viser dine webordrer. Dermed vil ordrer lavet via telefon, fax eller på messe ikke fremgå af din historik. På samme måde vil rettelser lavet efter bestilling af din webordre heller ikke fremgå af historikken.

Er det muligt at modtage vareprøver?
Ja, du har altid mulighed for at få vareprøver i udvalg og dermed få de bedste betingelser for at vurdere om det er noget for dig og din butik!

Kan man købe mindre end det antal der er i en pakke?
Desværre sælger vi ikke brudte kartoner. Er et produkt pakket med 6 stk. pr. karton skal ordreantallet derfor gå op i 6 - f.eks. 18 stk. Bemærk at der på visse produkter er et min. for bestilling med logotryk, som er højere end pakkeantallet.

Hvordan opnår jeg rabat?
På næsten alle vores produkter er der mængderabatter, hvilket betyder at prisen på produktet falder i takt med der bestilles større antal. Hvis du vælger at tilmelde dig PBS LeverandørService har du mulighed for at få 2 % fakturarabat på alle dine ordrer. Ved tilmelding til leverandørservice sker betaling automatisk indenfor 10 dage.

Kan jeg designe min helt egen smykkeæske og bestille den hos Westpack?
Ja. Det er muligt for os at fremstille et unikt smykkeæskedesign udfra dine egne ønsker og behov. Kontakt vores salgsafdeling for flere informationer.

↑ til toppen

Ordre

Er der noget minimumsbeløb jeg skal bestille for?
Der er intet minimumsbeløb på webordrer, så du kan bestille lige hvad du skal bruge . Husk dog at du opnår rabat på fragten ved blot at samle dine indkøb en lille smule! Bemærk dog at der er et minimumsantal du skal tage, hvis du bestiller tryk på dine æsker

Er der et ekspeditionsgebyr eller andre ekstra omkostninger ud over den pris jeg kan se i webshoppen?
Prisen er den du ser på hjemmesiden. Ud over den fragt du dernæst betaler for at få tilsendt ordren, er der ingen gebyrer på webordrer! De opgivne fragtpriser er inklusiv evt. told. Første gang du bestiller produkter med logotryk kan der forekomme omkostninger til den kliché(trykplade) vi trykker dit logo med. Er dette tilfældet vil du blive informeret om omkostningerne inden vi sætter din ordre i gang

Jeg har netop bestilt mine varer hos jer. Hvornår kan jeg forvente levering?
Hos Westpack vil alle varer uden logotryk der er bestilt på hverdage inden kl. 14:00 blive sendt samme dag ordren er bestilt. Varer med logotryk sendes indenfor 48 timer. Herefter skal du påregne 1 til 2 dage til fragt og levering i Danmark. Hvis vi pga. en udsolgt vare ikke kan overholde vores normale leveringstid, vil du blive kontaktet straks efter vi har modtaget ordren. Varer som ikke er lagervarer sendes efter nærmere aftale.

Kan jeg som privatkunde købe hos Westpack?
Vi handler kun med virksomheder som har gyldigt CVR-nummer. Ønsker du som privatkunde at købe vores produkter, anbefaler vi gerne en forhandler i dit område. På den måde kan du købe vores varer igennem en af vores kunder.

↑ til toppen

Logotryk

Koster det noget at få logotryk på mine æsker og poser?
Prisen på smykkeæskerne i vores sortiment inkluderer et standard logotryk, dog med undtagelse af kartonæskerne Plano 1000, Plano A og Plano Fix. Det er dog stadig muligt at bestille tryk på disse æsker mod et tillæg, ligesom det er muligt at bestille logotryk på flere af vores smykkeposer.

Til at påtrykke dit logo skal vi bruge en trykplade, kaldet en kliché. Prisen for en kliché til tryk på smykkeæsker er 200 DKK, såfremt du har en trykklar fil i formatet eps eller ai. Har du ikke en trykklar fil, kan vi hjælpe dig med det grafiske arbejde for 200 DKK. Kontakt vores salgskontor for mere information.

Hvordan sender jeg mit logo til Westpack?
Hvis du gerne vil have tryk på dine æsker eller poser, kan du uploade dit logo på vores hjemmeside når du færdiggør din ordre. Du kan også sende dit logo direkte via e-mail til vores salgsafdeling.

I hvilken format skal I bruge mit logo for at bestille en kliché med mit logo tryk?
For at bestille en kliché med dit logotryk skal vi bruge dit logo i ai eller eps format, fra programmet Illustrator. Logoet skal være i sort og hvid, og outlined.

Jeg har ikke mit logo i det ønskede format, hvad gør jeg?
Har du ikke logoet i ai eller eps format, kan vi hjælpe dig med det grafiske arbejde. Vi hjælper dig gerne med at tegne dit logo op i Illustrator, og dermed sørge for at du har det i ai og eps format. En grafisk optegning af dit logo koster 200 DKK.

Har mit logo samme størrelse på alle æsker?
Vi anbefaler altid at benytte 2 forskellige størrelse logoer til dine æsker. Et lille logo til alle små æsker(ringæsker og øreringsæsker) og et større logo til alle større æsker. Vores standard logostørrelse er 28x25 mm for det lille logo og 38x35 mm for det store logo. Ønsker du logoet tilpasset størrelsen på hver enkelt æske, kan dette dog også lade sig gøre. Kontakt Westpack for mere information omkring dette.

Hvor på æsken bliver mit logo trykt?
Som standard trykker vi dit logo midt på æsken. Kontakt vores salgsafdeling, hvis du har specielle ønsker eller hvis du ønsker mere information.

Jeg vil gerne have logotryk på mine æsker, hvilke farvemuligheder har jeg?
De mest benyttede trykfarver er guld, sølv, kobber, sort og hvid, men vi har mange forskellige farver som standardfarver.  På kartonæsker kan du også vælge et farveløst tryk, hvor vi blot præger dit logo i æskens overflade. Hvis du har specielle ønsker kan du altid kontakte vores salgsafdeling for råd og vejledning.

Nedenfor ser du alle vores trykfarver:
http://www.westpack.dk/logofarver.a...

Hvad er det mindste antal æsker man skal tage, for at få tryk på dem?
Det mindste antal æsker man skal tage for at få tryk på, varierer fra serie til serie. Det mindste antal for plastikæsker er 96 stk. pr. størrelse/farve, for vores kartonæsker er det 48 stk. Ved vores luksusæsker skal du mindst tage 24 stk. eller 48 stk., alt efter hvilken model du vælger. Når du bestiller i vores webshop vil minimumsantallet automatisk blive valgt hvis du vælger tryk på dine æsker.

↑ til toppen

Forsendelse og levering

Vil der blive tilføjet fragt på min ordre?
Ved bestilling af varer for min. 3.000 kr. ekskl. moms, får du pakken leveret fragtfrit. Alle øvrige ordrer vil blive tilføjet fragt. Fragtprisen vil fremgå af din ordrebekræftelse.

Hvornår vil jeg modtage min ordre?
Hos Westpack kan alle varer uden logotryk, der er bestilt på arbejdsdage inden kl. 14:00, blive sendt fra dag til dag. Varer med logotryk sendes inden 48 timer. Herefter skal du påregne 1 til 2 dage til fragt og levering i Danmark. Hvis vi pga. en udsolgt vare ikke kan overholde vores normale leveringstid, vil du blive kontaktet straks efter vi har modtaget ordren. Varer som ikke er lagervarer sendes efter nærmere aftale. Du kan altid kontakte vores salgsafdeling for flere informationer om leveringstider.

Jeg syntes at min ordre har været lang tid under vejs. Kan jeg se hvor den er?
Ja, når vi afsender din ordre, modtager du automatisk en mail med et link til sporing af pakken. Her kan du følge din ordre og se hvor den er! Kontakt vores salgsafdeling hvis du har spørgsmål.

Hvem bringer pakkerne ud?
Til udbringning af vores pakker anvendes fragtfirmaet GLS, som leverer pakker til erhvervsadresser og pakkeshops i hele Danmark! Kontakt salgsafdelingen for nærmere info

Jeg kan være svær at træffe. Kan jeg afhente pakken på posthuset eller hos Westpack?
Er du ikke på adressen når pakken bliver leveret, vil der blive lagt en seddel om, at pakken kan afhentes på nærmeste pakkeshop.. Du kan også afhente din ordre hos Westpack på adressen: Sletten 21, 7500 Holstebro. Ønsker du at afhente din pakke hos os, er det vigtigt at du noterer dette tydeligt på din ordre.

Skal jeg underskrive pakken for at modtage den?
Den person der modtager pakken skal kvittere for modtagelsen. Underskriften vil blive gemt i GLS’ system i 12 måneder. Det er vigtigt ikke at kvittere for en pakke som ankommer i tydelig beskadiget stand. I så fald skal dette bemærkes når der kvitteres for pakken.

Er det muligt at få leveret pakker i weekenden?
GLS leverer pakker på alle hverdage mellem 08:30 - 17:00. Ønsker du ekspres forsendelse eller levering på en lørdag, kan det i visse tilfælde lade sig gøre mod ekstra betaling. Kontakt os per telefon hvis du ønsker ekspres forsendelse eller levering på en lørdag.

↑ til toppen

Betaling

Hvad er jeres betalingsbetingelser?
Kreditgodkendte kunder kan opnå kredit på 14 dage. Øvrige kunder skal forudbetale. Ved tilmelding til Leverandørservice kan der yderligere opnås 2% kontantrabat ved betaling efter 10 dage. Såfremt fakturabeløbet ikke betales til forfaldsdato, beregnes der 2% i rente pr. måned. Endvidere opkræves der 100,- DKK i rykkergebyr. For betaling via EAN-nummer beregnes 100 DKK i gebyr til dataindscanning af faktura, som påføres ordren ved fakturering. Dette gebyr vil dermed ikke fremgå af din ordrebekræftelse.

Kan jeg betale via leverandørservice / PBS?
Ja, for danske, tyske og hollandske kunder er det muligt at betale via leverandørservice. Ved betaling via PBS leverandørservice opnår du 2 % fakturarabat pga. betaling efter 10 dage. Kontakt vores økonomiafdeling for mere information eller tilmeld dig her. Når du tilmelder dig leverandørservice skal du bruge det kundenummer, du har fået af Westpack. Dette kundenummer står på alle ordrebekræftelser og fakturaer du har modtaget fra os. Er du i tvivl om dit kundenummer kan du til hver en tid kontakte os og spørge

Min pakke indeholdte ikke en faktura, kan jeg få en kopi?
Som udgangspunkt sendes din faktura til dig per e-mail, i det øjeblik pakken afsendes fra os. Det er dog også muligt at få din faktura tilsendt med pakken. Mangler du en faktura, kontakt da vores økonomiafdeling: finance@westpack.com. Venligst noter dit kundenummer samt fakturanummer.

Hvorfor har jeg modtaget en rykker?
Såfremt fakturabeløbet ikke betales til forfaldsdato, beregnes der 2% i rente per måned. Endvidere opkræves der 100,- DKK i rykkergebyr. For flere informationer bedes du kontakt vores økonomiafdeling: finance@westpack.com

↑ til toppen

Returnering og reklamationer

Jeg har bestilt nogle varer som jeg ikke har brug for alligevel. Kan jeg returnere dem?
Varer kan udelukkende returneres til Westpack mod forudgående aftale. I returforsendelsen vedlægges Westpacks returformular, som skal være tydeligt mærket med et returneringsnummer. Du får returneringsnummeret fra vores salgsafdeling og finder returformularen nedenfor.  

Returnering af varer til Westpack sker altid for kundens egen regning og risiko. Specialfremstillede varer samt varer med logotryk kan ikke returneres eller ombyttes. Ligeledes kan varer nedsat med mere end 40% ikke returneres eller ombyttes.


Tilknyttet fil: File iconReturformular (424 kB)

Jeg har ikke modtaget de varer jeg har bestilt, hvad skal jeg gøre?
Når du modtager pakken, skal du tjekke at pakkens indhold stemmer overens med den tilsendte faktura og pakkeliste. Modtagelsen af evt. beskadigede varer samt uoverensstemmelser som manglende varer, skal meldes til Westpacks salgsafdeling hurtigst muligt efter modtagelsen. Dog senest inden 14 dage.

Kan jeg returnere smykkeæsker med tryk på?
Kundebestemte varer (varer med logotryk, display bakker mm.) samt varer nedsat med mere end 40 % kan ikke returneres.

↑ til toppen

Katalog og flyers

Kan jeg få tilsendt jeres katalog?
Vi har valgt at stoppe produktionen af trykte kataloger, da priserne og sortimentet ændrer sig meget hurtigt. Du kan til enhver tid finde hele vores sortiment på webshoppen med gældende priser.

Hvordan tilmelder jeg mig Westpacks nyhedsbrev?
Vi udsender løbende nyhedsbreve med masser af inspiration, tilbud og nyheder. Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev ved at oprette et login til vores webshop eller ved at udfylde firmanavn og e-mail her.

Hvordan framelder jeg mig Westpacks nyhedsbrev?
Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores katalog og nyhedsbreve kan du gøre dette nederst i nyhedsbrevet eller du kan sende en e-mail til salg@westpack.com.

↑ til toppen

Webshop

Hvordan kan jeg se min ordrehistorik?
For at se din ordrehistorik skal du være logget ind. For at logge ind skal du indtaste brugernavn (e-mail) samt adgangskode. Har du glemt din adgangskode, tryk da på feltet: "Glemt Adgangskode", og få tilsendt dig kode. Har du ellers problemer med at logge ind, kontakt da vores salgsafdeling.

Jeg har glemt mit brugernavn, hvad skal jeg gøre?
Har du glemt enten brugernavn (e-mail adresse) eller adgangskode (selvvalgt kode), kan du kontakte vores salgsafdeling ved enten at ringe eller skrive en e-mail.

Hvorfor har jeg ikke modtaget et brugernavn og et password når jeg allerede er kunde hos Westpack?
Eksisterende kunder er ikke per automatik oprettet som kunde på vores website. Hvis du gerne vil opnå de mange fordele, der er ved at bestille online, skal du oprette et login til vores webshop ved at klikke her. Når du har udfyldt formularen, er du øjeblikkeligt logget ind og klar til at bestille i webshoppen. Du modtager desuden en automatisk e-mail indeholdende dit personlige login og password.

Jeg vil gerne lave en ordre i jeres webshop, kan i hjælpe mig?
Har du spørgsmål ang. det at bestille i webshoppen, er du meget velkommen til at kontakte vores salgsafdeling per telefon eller mail. Du kan også skrive til os på chatten i nederste højre hjørne. Vi sidder alle hverdage klar til at hjælpe dig med at komme godt i gang med at bestille i webshoppen.

↑ til toppen

Andre spørgsmål

Hvad er Westpacks åbningstider?
Vores salgsafdeling er åben alle hverdage i følgende tidsrum:
Mandag - torsdag 08:00 - 16:00
Fredag 08:00 - 15:00

Holder Westpack ferielukket?
Westpack har åbent på alle hverdage.

↑ til toppen
Om Westpack

Alt du skal bruge til din butik.
Vi har mere end 60 års erfaring i emballage til smykkebranchen. Ønsker du special- designet emballage, kan vi også levere stort set alt. Log ind og se produkter og priser i vores altid opdaterede webshop! Du kan også kontakte os på
telefon 70 80 93 33 eller sende en mail
til salg@westpack.com



Kundeservice

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål. Vi sidder klar til at hjælpe dig man-tors: 8:00 - 20:00 og fredag: 8:00 - 15:00

Follow us on:

Follow us on Facebook  Follow us on Google+  Follow us on Instagram  Follow us on LinkedIn  Follow us on YouYube

© 2014 Westpack Denmark  /  Westpack is a registered trademark  /  +45 70 80 93 33 /  salg@westpack.com